Блог

7 идеи как да създадем лесно и бързо здравословни навици

7 идеи как да създадем лесно и бързо здравословни навици

Знам, че е много лесно да се каже „Трябва да ядеш това и това и да тренираш по толкова пъти в седмицата“, но не винаги е толкова лесно да се направи. Най-чести ние се спъваме при изпълнението на тези уж толкова прости съвети. Истината е, че да се откажеш от вреден навик и да си създадеш здравословен такъв, не е толкова просто.  Ние знаем какво трябва да променим, за да сме здрави и да имаме хубава фигура, но ни е трудно да пристъпим към трайна промяна. Това е така, защото вредните навици се изкореняват трудно, но и да създадеш здравословен навик не е лесно – необходимо е време, воля и дисциплина. Дисциплината е най-важния фактор за успех и върви успоредно ръка за ръка с доброто здраве. Обичайно хората свързват създаването на здравословни навици най-вече с лишения и забрани, но това не е задължително да е така. Вижте моите идеи как бързо и лесно да изградите полезни навици и да подобрите здравето си:

  1. Започнете сега!

Да се справим с вредния навик днес е винаги по-лесно отколкото утре. Не за друго, а защото и утре ще си кажем „От утре“. Отлагането е върл враг на дисциплината.  Започни от днес и вече си сложила основите на даденото ти обещание към самата себе си.

  1. Не бързайте!

Много от нас решават да направят рязка и пълна промяна, като рязко излизат от зоната си на комфорт, а създалия се дискомфорт ги кара да прекратят начинанието си още на следващия ден. Ще ви дам пример – решавате, че искате да бягате по 5 километра на ден. И какво се случва? Тялото ви се чувства пренатоварено и изтощено и заедно с това всичките ви амбиции за успех моментално се изпаряват. За да увеличите желанието си за новото начинание, вместо да го унищожите си дайте време да напредвате плавно и постепенно. Ако сте си сложили за цел да промените много неща в себе си, по-добре ги променяйте едно след друго, защото прекалено многото възложени цели ще ви изтощят и на психическо и на физическо ниво и ще се откажете бързо.

  1. Отбелязвайте всяко постижение в календар!

Чудите се как ще ви помогне това? Представете си как виждате, че вече 15 дни подред сте спазили обещанието към себе си. Дали ще поискате да развалите тази поредица? Едва ли, това по-скоро ще ви създаде чувство на успех и ще увеличи желанието ви да продължите напред.

  1. Награждавайте се за всеки успех!

Когато поискаме нещо от някой и той го направи, ние го поощряваме или награждаваме за добре свършената работа, нали? Същото трябва да правим и за себе си- когато изискваме от себе си, трябва да се наградим за положените усилия, за да поддържаме мотивацията си. Например, ако си успяла цяла седмица да се ограничаваш от фаст фууд и сладки неща, си дай един ден, в който да си позволиш да хапваш от любимите си неща. Ако вече един месец си постоянна в тренировките, то подари си един спортен екип, който ще ти даде допълнителен стимул да тренираш.

  1. Плащайте за здравословните навици!

Както и да ви звучи, когато плащаме за нещо, започваме да го ценим много повече. За пример – когато сте заплатили месечна фитнес карта, това ви стимулира да посещавате много по-често фитнеса, отколкото ако я нямате. Ако сте заредили хладилника със здравословни продукти, ще ядете това, което сте купили. Ако сте си купили нов спортен екип, едва ли ще го оставите в гардероба, нали? Оборудвайте се в полза на новите си здравословни навици.

  1. Често си припомняйте за ползите!

Винаги, когато правите нещо в собствена полза си припомняйте защо го правите и какви ще са крайните резултати, ако продължите. Аз си имам система- на малки листчета записвам всички положителни аспекти, които ще ми донесат новите навици, които искам да придобия. Когато се почувствам демотивирана ги препрочитам и отново се чувствам мотивирана да продължа напред.

  1. Намерете си компания!

Тандемната или груповата работа е най-добрия начин за създаване на здравословни навици. Открийте хора, с които имате общи цели – например приятелка, която също като вас иска да отслабне. Заедно ще бъдете много по-силни и уверени да постигнете целта си. Заедно вие ще си бъдете опора, подкрепа и стимул в преследването на вашата обща цел.

Ако искаш да отслабнеш, освен от дисциплина, се нуждаеш от тренировки и хранителен режим. Вместо да се чудиш какво да ядеш и тренираш, аз мога да го направя вместо теб. Поръчай сега своята 12 СЕДМИЧНА ТРАНСФОРМАЦИЯ от тук.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Статии

Блог

7 идеи как да създадем лесно и бързо здравословни навици

7 идеи как да създадем лесно и бързо здравословни навици

Знам, че е много лесно да се каже „Трябва да ядеш това и това и да тренираш по толкова пъти в седмицата“, но не винаги е толкова лесно да се направи. Най-чести ние се спъваме при изпълнението Знам, че е много лесно да се каже „Трябва да ядеш това и това и да тренираш по толкова пъти в седмицата“, но не винаги е толкова лесно да се направи. Най-чести ние се спъваме при изпълнението 2017-10-12T11:56:00-04:00 7 идеи как да създадем лесно и бързо здравословни навици

Знам, че е много лесно да се каже „Трябва да ядеш това и това и да тренираш по толкова пъти в седмицата“, но не винаги е толкова лесно да се направи. Най-чести ние се спъваме при изпълнението на тези уж толкова прости съвети. Истината е, че да се откажеш от вреден навик и да си създадеш здравословен такъв, не е толкова просто.  Ние знаем какво трябва да променим, за да сме здрави и да имаме хубава фигура, но ни е трудно да пристъпим към трайна промяна. Това е така, защото вредните навици се изкореняват трудно, но и да създадеш здравословен навик не е лесно – необходимо е време, воля и дисциплина. Дисциплината е най-важния фактор за успех и върви успоредно ръка за ръка с доброто здраве. Обичайно хората свързват създаването на здравословни навици най-вече с лишения и забрани, но това не е задължително да е така. Вижте моите идеи как бързо и лесно да изградите полезни навици и да подобрите здравето си:

  1. Започнете сега!

Да се справим с вредния навик днес е винаги по-лесно отколкото утре. Не за друго, а защото и утре ще си кажем „От утре“. Отлагането е върл враг на дисциплината.  Започни от днес и вече си сложила основите на даденото ти обещание към самата себе си.

  1. Не бързайте!

Много от нас решават да направят рязка и пълна промяна, като рязко излизат от зоната си на комфорт, а създалия се дискомфорт ги кара да прекратят начинанието си още на следващия ден. Ще ви дам пример – решавате, че искате да бягате по 5 километра на ден. И какво се случва? Тялото ви се чувства пренатоварено и изтощено и заедно с това всичките ви амбиции за успех моментално се изпаряват. За да увеличите желанието си за новото начинание, вместо да го унищожите си дайте време да напредвате плавно и постепенно. Ако сте си сложили за цел да промените много неща в себе си, по-добре ги променяйте едно след друго, защото прекалено многото възложени цели ще ви изтощят и на психическо и на физическо ниво и ще се откажете бързо.

  1. Отбелязвайте всяко постижение в календар!

Чудите се как ще ви помогне това? Представете си как виждате, че вече 15 дни подред сте спазили обещанието към себе си. Дали ще поискате да развалите тази поредица? Едва ли, това по-скоро ще ви създаде чувство на успех и ще увеличи желанието ви да продължите напред.

  1. Награждавайте се за всеки успех!

Когато поискаме нещо от някой и той го направи, ние го поощряваме или награждаваме за добре свършената работа, нали? Същото трябва да правим и за себе си- когато изискваме от себе си, трябва да се наградим за положените усилия, за да поддържаме мотивацията си. Например, ако си успяла цяла седмица да се ограничаваш от фаст фууд и сладки неща, си дай един ден, в който да си позволиш да хапваш от любимите си неща. Ако вече един месец си постоянна в тренировките, то подари си един спортен екип, който ще ти даде допълнителен стимул да тренираш.

  1. Плащайте за здравословните навици!

Както и да ви звучи, когато плащаме за нещо, започваме да го ценим много повече. За пример – когато сте заплатили месечна фитнес карта, това ви стимулира да посещавате много по-често фитнеса, отколкото ако я нямате. Ако сте заредили хладилника със здравословни продукти, ще ядете това, което сте купили. Ако сте си купили нов спортен екип, едва ли ще го оставите в гардероба, нали? Оборудвайте се в полза на новите си здравословни навици.

  1. Често си припомняйте за ползите!

Винаги, когато правите нещо в собствена полза си припомняйте защо го правите и какви ще са крайните резултати, ако продължите. Аз си имам система- на малки листчета записвам всички положителни аспекти, които ще ми донесат новите навици, които искам да придобия. Когато се почувствам демотивирана ги препрочитам и отново се чувствам мотивирана да продължа напред.

  1. Намерете си компания!

Тандемната или груповата работа е най-добрия начин за създаване на здравословни навици. Открийте хора, с които имате общи цели – например приятелка, която също като вас иска да отслабне. Заедно ще бъдете много по-силни и уверени да постигнете целта си. Заедно вие ще си бъдете опора, подкрепа и стимул в преследването на вашата обща цел.

Ако искаш да отслабнеш, освен от дисциплина, се нуждаеш от тренировки и хранителен режим. Вместо да се чудиш какво да ядеш и тренираш, аз мога да го направя вместо теб. Поръчай сега своята 12 СЕДМИЧНА ТРАНСФОРМАЦИЯ от тук.

,